اعتبارسنجی مطالبه

لطفا برای تأیید مالکیت و تأیید مطالبه خود اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهید.
کاراکترهای باقیمانده: 50
سپاسگذاریم، پیغام ارسال شد.
متاسفانه پیغام ارسال نشد.

دسته‌ها

مناطق

01 نتیجه
کسب و کار خود را ارتقا دهید
آیا به ارائه ای شایسته نیاز دارید؟
یک آگهی برای مخاطبان هدف تان منتشر کنید تا به محبوبیت بیشتری در موقعیت خود برسید.
شروع کنید

سرویس آسانسور در کرج

سرویس آسانسور در کرج : ساختمان هایی که دارای آسانسور می باشند با توجه زیادی به آن ها شود زیرا آسانسورها می توانند باعث به وجود آمدن خسارت های جبران ناپذیری شود. برای پیشگیری با آن ها در دوره های مختلفی سرویس شوند تا در صورت داشتن مشکلی سریع برطرف شود و خسارتی به افراد و تجهیزات وارد نشود.

آسانسور در هر ساختمانی جز مهم ترین اجزا به حساب می آید که باید توجه ویژه ای به آن شود زیرا در صورت وجود کوچک ترین مشکلی می تواند خسارت های جبران ناپذیری ایجاد کند. در حالت کلی هر دستگاه و وسیله بعد از خرید و نصب نیاز به سرویس و نگهداری خواهد داشت این کار باعث بالا رفتن کارایی آن و ایمنی خواهد شد. آسانسور نیز به سرویس و نگهداری نیاز دارد و باید تمامی قطعات آن بررسی شوند این کار باعث می شود در صورت آسیب یک قطعه سریع تعمیر شود و به قسمت های دیگر آسیبی وارد نشود.

خیلی از افراد بر این باورند که سرویس آسانسور در کرج کار کاملاً غیر ضروری و پر هزینه ای می باشد در صورتی که اصلاً چنین نیست و گاهی اوقات این کار ممکن است از به وجود آمدن هزینه های زیاد جلوگیری کند.

برای مثال شما فرض کنید اگر سیم‌ های آسانسور و یا سیم بکسل دچار آسیب شده باشد، همین مورد می‌ تواند سبب آسیب به فلک های کششی آسانسور شود، درنهایت نیز امکان پارگی سیم بکسل و سقوط آسانسور نیز وجود دارد و صدمات مالی و جانی زیادی را به فرد وارد می‌کند.

منظور از سرویس آسانسور در کرج چیست؟

اول از همه منظور از سرویس صرفاً تعمیر آسانسور در کرج نیست و ممکن است یک آسانسور در عین اینکه عملکرد بدون مشکلی داشته باشد اما باز هم سرویس دوره‌ای نیاز داشته باشد. در واقع منظور از سرویس آسانسور در کرج بررسی و نظارت بر تمامی قطعات و عملکرد آن است تا به این طریق بتوان از مشکلات جدی‌تر و هزینه برتر جلوگیری کرد.

سرویس آسانسور در کرج شامل چه چیزهایی می‌شود؟

آسانسور خود از چند بخش مانند چاهک، کابین و موتور تشکیل شده است که هر یک جزئیات خود را دارند که متعاقباً باید مورد بررسی و نظارت قرار بگیرند. سرویس آسانسور در کرج را در کل می‌توان در چند بخش کلی زیر خلاصه کرد.

  • سرویس و بازدید از موتورخانه
  • بررسی و نظارت بر عملکرد موتورها
  • بررسی و بازدید از چاهک آسانسور
  • بررسی و بازدید از کابین یا اتاقک آسانسور
  • بررسی و نظارت بر عملکرد درب‌های هر طبقه

سرویس موتور آسانسور شامل چه چیزهایی می‌شود؟

موتورها در انواع آسانسور تفاوت‌های ریز و درشتی با یکدیگر دارند و هر یک نیز نیازمند بررسی و نظارت خاص خود هستند. به طور کلی سرویس موتور آسانسور را می‌توان در چند مورد زیر خلاصه کرد.

  • سرویس و بازدید کنتاکتورها و رله‌ها
  • سرویس و بازدید از محکم بودن تابلو فرمان در محل استقرار
  • سرویس و بازدید از عملکرد تابلو فرمان و تمیز کردن آن
  • محکم نمودن اتصالات ترمینال‌های فرمان و قدرت
  • کنترل عملکرد صحیح کنترل بار و کنترل فاز و فیوزها و بی متال‌ها
  • کنترل عملکرد صحیح ترموستات راه‌اندازی فن موتور
  • سرویس و بازدید از وضعیت موتورخانه و جلوگیری از هر گونه استفاده غیر مجاز
  • بررسی صداها و لرزش‌های غیر عادی در تجهیزات
  • سرویس و بازدید از گاورنر و اجزای آن و عملکرد صحیح آن
  • سرویس و بازدید سیم بکسل‌های اصلی و گاورنر
  • سرویس و بازدید از تابلو برق سه فاز شهری
  • آچارکشی پیچ و مهره‌های پایه موتور و گیربکس
  • سرویس و بازدید از وضعیت استقرار لاستیک‌های ضربه گیر زیر شاسی موتور
  • سرویس و بازدید از عملکرد صحیح سیستم تهویه
  • سرویس و بازدید از کلیه محل‌های گریس خور
  • سرویس، بازدید و کنترل وجود علائم هشدار دهنده
  • کنترل روشنایی موتورخانه
  • سرویس و بازدید قفل درب موتورخانه و دریچه فرار
  • بررسی کلی اقدامات انجام شده

وظایف یک تعمیرکار آسانسور در کرج

  • پوشش ایمن و استفاده از کلاه و دستکش و مجهز بودن به تمامی ابزارآلات مورد لزوم شاید اولین گام در معرفی یک سرویسکار ماهر و مسئولیت شناس باشد.
  • ارائه کارت شناسایی و معرفی نامه از سوی شرکت آسانسور در کرج
  • در ارتباط بودن و هماهنگی قبلی با مشتری به منظور تعمیر و رفع نقص های احتمالی
    بررسی و توجه به تمامی قسمت های آسانسور مانند دربها، موتور خانه، داخل کابین و داخل چاهک آسانسور محل سرویس
  • درج تمامی جزئیات در برگه سرویس و نگهداری مانند آدرس، تلفن، واحد، نام مدیریت ساختمان، مشخصات آسانسور
  • انجام تمامی تعمیرات زیر نظر مستقیم مدیر ساختمان
  • تعیین محدوده زمانی دقیق برای مراجعه به منظور ایجاد نظم و سازماندهی نمودن خدمات
  • نصب علائم هشدار از جمله پالک ظرفیت، دستور نجات دستی، نحوه استفاده صحیح از آسانسور، درب ورودی موتورخانه و همچنین دریچه های بازرسی داخل چاه آسانسور
  • اخذ امضاء مدیر ساختمان پس از سرویس و نگهداری ماهانه و یا رفع خرابی
  • تحویل برگه گزارش و فاکتور سرویس و نگهداری آسانسور به صورت کامل
  • رعایت کلیه موارد ایمنی مربوط به سرویس و نگهداری آسانسور
  • گزارش اظهارات مشتری به صورت کامل در برگه سرویس و نگهداری
  • هماهنگی کامل سرویسکاران با شرکت قبل از اقدام به هرگونه عملیات
    رعایت ادب و احترام در هر شرایط
  • ارائه قطعه معیوب و تعویض شده آسانسور پس از بازسازی به کارفرما
  • تماس با مدیران ساختمانها زیر نظر کامل شرکت های خدماتی
  • کنترل عملکرد روشنایی موتورخانه
  • کنترل دمای موتورخانه نسبت به فصل و کاهش و افزایش دقیق آن
  • بررسی عملکرد صحیح فن یا کولرگازی نصب شده
  • اطمینان از نصب دستورالعمل نجات اضطراری مسافران
  • کنترل وضعیت چراغ سیگنال تابلو سه فاز تابلو
  • بررسی عملکرد فیوز روشنایی داخل چاه آسانسور
  • بررسی صحت عملکرد میکروسوییچ دریچه اضطراری